学习啦>学习英语>英语阅读>英语诗歌>

必读经典双语小诗

焯杰分享

  下面是学习啦小编为大家带来必读经典双语小诗,希望大家喜欢!

  必读经典双语小诗:红玫瑰

  O, my Luve's like a red, red rose

  吾爱吾爱玫瑰红,

  That's newly sprung in June;

  六月初开韵晓风;

  O, my Luve's like the melodie,

  吾爱吾爱如管弦,

  That's sweetly play'd in tune.

  其声悠扬而玲珑。

  As fair art thou, my bonnie lass,

  吾爱吾爱美而殊,

  So deep in luve am I;

  我心爱你永不渝,

  And I will luve thee still, my dear,

  我心爱你永不渝,

  Till a' the seas gang dry.

  直到四海海水枯;

  Till a' the seas gang dry, my dear,

  直到四海海水枯,

  And the rocks melt wi' the sun;

  岩石融化变成泥,

  I will luve thee still, my dear,

  只要我还有口气,

  While the sands o' life shall run.

  我心爱你永不渝。

  And fare-thee-weel, my only Luve!

  暂时告别我心肝,

  And fare-thee-weel, a while!

  请你不要把心耽!

  And I will come again, my Luve,

  纵使相隔十万里,

  Tho' 'twere ten thousand mile!

  踏穿地皮也要还。

  必读经典双语小诗:花儿

  Merry, merry sparrow!

  愉快,愉快的小麻雀!

  Under leaves so green,

  在如此翠绿的树叶下,

  A happy blossom

  一朵幸福的花儿

  Sees you, swift as arrow,

  看着你,如箭般地敏捷,

  Seek your cradle narrow

  在我的胸前寻找

  Near my bosom.

  你那窄小的摇篮。

  Pretty, pretty robin!

  漂亮,漂亮的知更鸟!

  Under leaves so green,

  在如此翠绿的树叶下,

  A happy blossom

  一朵幸福的花朵

  Hears you sobbing, sobbing,

  听到你呜咽,呜咽,

  Pretty, pretty, robin,

  漂亮,漂亮的知更鸟!

  Near my bosom.

  在我的胸前盘旋。

    418003